نصب اپلیکیشن میزبان شو تربه بلاگ
مبدا و مقصدت رو مشخص کن تا برنامه سفرت رو بچینیم! بزن بریم

مهمانسرای بانک سپه نور: ساحلی آرام در آغوش جنگل

در خطه سرسبز شمال ایران، در شهر ساحلی نور، مهمانسرای بانک سپه با آغوش گرم خود پذیرای مسافرانی است که به دنبال آرامش و تجربه‌ای دلنشین از طبیعت هستند. این مهمانسرا در موقعیتی ممتاز، در قلب جنگل و در نزدیکی ساحل دریا واقع شده و با چشم‌اندازهای بی‌نظیر خود، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند.

موقعیت جغرافیایی:

مهمانسرای بانک سپه در شهر نور، در کیلومتر 5 جاده نور به محمودآباد واقع شده است. این موقعیت مکانی، دسترسی آسان به ساحل دریا، جنگل و جاذبه‌های گردشگری منطقه را برای مهمانان فراهم کرده است.

ویژگی‌ها:

مهمانسرای بانک سپه با فضایی آرام و دلنشین، محیطی ایده‌آل برای استراحت و گذراندن اوقاتی خوش به همراه خانواده و دوستان است. محوطه سرسبز و درختان بلند مهمانسرا، فضایی خنک و دل‌انگیز را در فصل‌های گرم سال به وجود می‌آورند.

امکانات و خدمات:

مهمانسرای بانک سپه برای رفاه حال مهمانان خود امکانات و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، زمین ورزشی، پارکینگ، خدمات تور و خدمات گردشگری اشاره کرد.

جاذبه‌های گردشگری:

مهمانسرای بانک سپه در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری متعددی واقع شده است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به پارک جنگلی نور، آبشار آب پری، سد لار، روستای ییلاقی بلده و ساحل دریای خزر اشاره کرد.

راه‌های دسترسی:

برای رسیدن به مهمانسرای بانک سپه می‌توانید از طریق جاده هراز به شهر نور رفته و سپس با دنبال کردن تابلوهای راهنمایی به مهمانسرا برسید. همچنین می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی به نور رفته و سپس با تاکسی یا خودرو شخصی به مهمانسرا برسید.

اقامت در مهمانسرای بانک سپه فرصتی برای تجربه آرامش ساحل و جنگل، لذت بردن از طبیعت بکر و چشم‌نواز و چشیدن غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی است.

نکاتی برای رزرو:

  • برای رزرو مهمانسرای بانک سپه می‌توانید با شماره تلفن ... تماس بگیرید یا به وب سایت ... مراجعه کنید.
  • ظرفیت مهمانسرا محدود است، بنابراین بهتر است از قبل برای رزرو اقدام کنید.
  • زمان ورود به مهمانسرا 14:00 و زمان خروج 12:00 است.
  • مهمانسرا برای کودکان زیر 2 سال رایگان است.

امیدواریم از اقامت در مهمانسرای بانک سپه لذت ببرید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد