نصب اپلیکیشن میزبان شو تربه بلاگ
مبدا و مقصدت رو مشخص کن تا برنامه سفرت رو بچینیم! بزن بریم

اقامتگاه بوم گردی امیرستون: سفری به دل تاریخ و طبیعت

در قلب سرسبز مازندران، در شهرستان آمل، اقامتگاه بوم گردی امیرستون دروازه‌ای به سوی تاریخ و طبیعت را می‌گشاید. این اقامتگاه که در روستای ییلاقی دَشته سَر واقع شده است، تجربه‌ای منحصر به فرد از زندگی روستایی و آغوش گرم طبیعت را به شما هدیه می‌دهد.

موقعیت جغرافیایی

اقامتگاه بوم گردی امیرستون در منطقه‌ای کوهستانی و در ارتفاع 1700 متری از سطح دریا قرار گرفته است. این اقامتگاه از شمال به رودخانه هراز، از جنوب به کوه‌های البرز، از شرق به روستای کمکلا و از غرب به جنگل‌های انبوه احاطه شده است.

ویژگی‌های اقامتگاه بوم گردی امیرستون

امیرستون با معماری سنتی و بومی منطقه، فضایی گرم و صمیمی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این اقامتگاه از مصالح طبیعی مانند چوب و سنگ ساخته شده است و در ساخت آن از هنر و ذوق روستاییان به بهترین نحو استفاده شده است.

در اقامتگاه امیرستون، می‌توانید از اتاق‌های مجزا با امکانات رفاهی کامل، حیاطی سرسبز با درختان میوه، تراسی با چشم‌اندازی بی‌نظیر از کوه و رودخانه، و فضایی آرام و دلنشین لذت ببرید.

امکانات و خدمات ارائه شده به گردشگران

  • اقامت در اتاق‌های سنتی با معماری بومی
  • سرو غذاهای محلی و ارگانیک
  • برگزاری تورهای طبیعت‌گردی و کوهنوردی
  • امکان اسب‌سواری و آفرود
  • ارائه صنایع دستی و سوغات محلی
  • فضای بازی برای کودکان
  • محل پارکینگ اختصاصی
  • دسترسی به اینترنت Wi-Fi

راه‌های دسترسی به اقامتگاه بوم گردی امیرستون

برای رسیدن به اقامتگاه بوم گردی امیرستون، ابتدا باید به شهرستان آمل در استان مازندران سفر کنید. از آمل می‌توانید با طی مسافتی حدود 25 کیلومتر به سمت جنوب و گذر از شهر کمکلا به روستای دَشته سَر برسید. اقامتگاه امیرستون در این روستا و در نزدیکی رودخانه هراز واقع شده است.

جاذبه‌های اطراف اقامتگاه بوم گردی امیرستون

علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و بکر منطقه، در اطراف اقامتگاه بوم گردی امیرستون، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعددی نیز وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه امامزاده عبدالحسین، پل تاریخی دَزَک، بازار سنتی آمل، مسجد جامع آمل و برج آجرپهلوی اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی امیرستون با فراهم نمودن فضایی آرام و دلنشین، امکانات رفاهی کامل و خدمات متنوع، فرصتی بی‌نظیر برای تجربه زندگی روستایی و لذت بردن از طبیعت بکر مازندران را به شما ارائه می‌دهد. اگر به دنبال سفری خاطره‌انگیز و متفاوت هستید، امیرستون را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید.

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد