تربه

میزبان شوید

شرکت در عروسی بختیاری در اندیکا خوزستان

هرنفر 970,000 تومان

شرکت در عروسی بختیاری در اندیکا خوزستان

هرنفر 970,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

3 روز و 2 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

1294

خلاصه روز 1

روز اول تا قبل از ساعت 14 منتظرتونیم تا باهم نهار رو میل کنیم و در ادامه پس از این که شما کمی استراحت کردید و آماده شدید به یک عروسی محلی جذاب میرویم، روز اول مراسم حنابندان است که در بختیاری ها با سبکی بسیار متفاوت اجرا میشود که بسیار دیدنی است. و حتی میتوانیم در صورت تمایل همراه آنها به رقص محلی بپردازیم و در پوشش سنتی انها عکس بگیریم. در نهایت پس از اتمام عروسی به محل اقامتمان برمیگردیم و استراحت میکنیم.

صبحانه: --

نهار: زرشک پلو با مرغ

شام: خورشت سبزی

خلاصه روز 2

روز دوم را با فعالیتی روستایی آغاز میکنیم و در صورت تمایل میهمانان عزیز میتوانید در دوشیدن شیر به میزبان کمک کنید و خودتان صبحانه سنتی خود را مهیا کنید و به قولی با سبک زندگی روستایی بیشتر آشنا شوید. پس از صرف صبحانه برای رفتن به عرروسی آماده میشویم. عروسی تا بعد از نهار ادامه دارد. و با اتمام عروسی به محل اقامت بازگشته و کمی استراحت میکنیم تا خودمان را برای یک ماجراجویی جدید آماده کنیم. در ادامه روز به بازدید بردگوری ها و شیر سنگی‌های منطقه میپردازیم و با فلسفه انها آشنا خواهیم شد. در ادامه گشتی در روستا میزنیم و با اهالی گفتگویی خواهیم داشت. پس از تاریکی هوا به خانه برمیگردیم و پس از صرف شام در کنار هم به خوش و بش میپردازیم و فال نخود میگیریم!!! و به این صورت روز دوم را با تمام ماجراجویی هایش به پایان میرسانیم و خودمان را برای روز سوم آماده میکنیم.

صبحانه: شیر تازه عسل طبیعی و روغن حیوانی

نهار: چلو گوشت

شام: خورشت قیمه

خلاصه روز 3

قاعدتا در روز سوم کمی با فضای روستا بیشتر آشنا شدیم و ارتباط گیری با اهالی روستا برایمان راحت تر شده است پس مشارکت در فعالیتهای روستایی و تجربه زندگی واقعی روستایی در این روز برای شما راحت تر است. من اصرار دارم که شما برای یکبار هم که شده تجربه شیر دوشیدن را داشته باشید. پس در روز سوم شما باید شیر صبحانه را آماده کنید. علاوه بر دوشیدن شیر باید در سایر فعالیتهای روزانه همچون پخت نان نیز مشارکت کنید و بر جمع‌آوری تخم مرغ‌ها بپردازید و همان تخم مرغ‌هایی که جمع آوری کرده‌اید را برای صبحانه درست کنیم. پس از صرف این صبحانه دلچسب به سمت شیرین بهار بختیاری و پل خداآفرین حرکت میکنیم و از این جاذبه‌های بکر و بینظیر بازدید میکنیم و در نهایت پس از صرف نهار شما را به دست خدا میسپاریم و بی صبرانه منتظریم در برنامه‌های بعدیمان دوباره شما را ببینیم.

صبحانه: تخم مرغ تازه

نهار: جوجه کباب محلی

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

شرکت در عروسی بختیاری در اندیکا خوزستان (3 روز و 2 شب)

قیمت پکیج: 970,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد