تربه

میزبان شوید

بومگردی کوهمره سرخی و زندگی با عشایر منطقه

هرنفر 1,180,000 تومان

بومگردی کوهمره سرخی و زندگی با عشایر منطقه

هرنفر 1,180,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

2 روز و 1 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

1228

خلاصه روز 1

روز اول پس ار رسیدن شما و خوش‌آمدگویی و صرف نهاری سنتی به روستاگردی مشغول میشویم در کوچه‌های سرسبز و دیدنی روستا قدم میزنیم و با اهالی گفتگو میکنیم. و در ادامه از جاذبه‌های طبیعی درون روستا بازدید میکنیم. با تاریک شدن شب به اقامتگاه برمیگردیم و به صرف شامی روستایی و خوشمزه میپردازیم. در نهایت دور آتش همراه با سرو چای آتشی و ش دوغ به گفتگو با هم میپردازیم و در نهایت برای خواب اماده میشویم.

صبحانه: --

نهار: لای پلویی

شام: دوپیازه الو یا دیزی

خلاصه روز 2

روز دوم را با خوردن صبحانه‌ای محلی آغاز میکنیم. در این روز تصمیم داریم تجربه یک روز زندگی عشایری داشته باشیم. از اینرو به سمت عشایر منطقه حرکت میکنیم و با زندگی عشایر آشنا میشویم و در فعالیتهای روزانه آنها همچون پخت نان، چوپانی کردن، تهیه دوغ و.... مشارکت میکنیم.

صبحانه: املت و کره و عسل

نهار: دمپختک همراه با سالاد شیرازی

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیرهای دسترسی از تهران به شیراز
تهران تا مرکز استان فارس، شیراز، 917 کیلومتر فاصله دارد. شما می‌توانید برای طی کردن این مسافت از هواپیما، قطار، اتوبوس و ... استفاده کنید اما همانطور که می‌دانید پیشنهاد همیشگی تربه استفاده از خودروی شخصی است. برای اینکه با خودروی شخصی خود تجربه‌ی بهتری داشته باشید باید به مسیرهای میان این دو شهر واقف باشید. در ادامه با این مسیرها آشنا می‌شوید.
مسیر اول
از تهران خارج می‌شوید و با آزاد راه تهران-قم خود را به کاشان می‌رسانید از کاشان با جاده‌ای که از کنار نطنز می‌گذرد خود را به اصفهان می‌رسانید. از اصفهان به سمت آباده و پس از آن به سمت شیراز می‌روید. این مسیر 917 کیلومتر است و 10 ساعت زمان می‌برد. برای خستگی کمتر در این سفر بهتر است در شهرهای میان راه مانند اصفهان توقف داشته باشید.
مسیر دوم
در این مسیر تا رسیدن به اصفهان، باید از همان جاده‌های قبلی استفاده کنید اما دیگر وارد اصفهان نمی‌شوید و با استفاده از جاده‌ی شاهین‌شهر وارد شهر بروجن می‌شوید. از بروجن می‌توانید با جاده‌ی یاسوج خود را به شیراز برسانید. این مسیر حدودا 927 کیلومتر است و 11 ساعت و نیم زمان می‌برد اما در این جاده، به خصوص در فصل بهار، می‌توانید از زیبایی‌های استان چهارمحال و بختیاری لذت ببرید.
مسیر سوم
در این مسیر باید از بزرگراه آزادگان به سمت جاده ساوه بروید و بعد به جای استفاده از آزاد راه تهران-قم با جاده‌ی ساوه-میمه خود را به اصفهان برسانید. از اصفهان به بعد مانند مسیر اول به سمت آباده و مرودشت می‌روید و در نهایت وارد شهر شیراز می‌شوید. این جاده 922 کیلومتر است و 11 ساعت و نیم از شما زمان می‌گیرد.
مسیر شیراز به کوهمره سرخی
به ترتیب با استفاده از بلوارهای مدرس، کریم خان زند، قصر دشت، مطهری شمالی، مطهری جنوبی و امیر کبیر از شیراز خارج شوید و در بزرگراه شیراز-کازرون-بوشهر قرار بگیرید. در میانه‌ی راه بعد از ده شیخ با جاده‌ای فرعی در سمت چپ باید خود را به کوهمره سرخی برسانید. این مسیر 76 کیلومتر است و نزدیک به 50 دقیقه زمان می‌برد.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

بومگردی کوهمره سرخی و زندگی با عشایر منطقه (2 روز و 1 شب)

قیمت پکیج: 1,180,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد