تربه

میزبان شوید

بومگردی شهر تاریخی سیمره و پل گاومیشان

هرنفر 1,100,000 تومان

بومگردی شهر تاریخی سیمره و پل گاومیشان

هرنفر 1,100,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

2 روز و 1 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

277

خلاصه روز 1

روز اول سفر پس از رسیدن شما و صرف نهار و استراحت به بازدید از شهر تاریخی سیمره که مربوط به دوره ساسانیان است میپردازیم پس از آن یک روستا گردی خواهیم داشت و همینطور به بازدید از قلعه جهانگیر آباد که مربوط به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است خواهیم پرداخت. و در نهایت در هنگامه شب در حیاط اقامتگاه دور هم جمع میشویم و به گفتگو در مورد ایلام و فرهنگ روستاییان می پردازیم.

صبحانه: --

نهار: قیمه پلو

شام: جگر وز

خلاصه روز 2

روز دوم پس از صرف صبحانه‌ای محلی به بازدید از پل تاریخی گاومیشان میرویم و گشتی در روستا جهت معرفی محصولات روستا برای خرید و سوغات در برنامه داریم.

صبحانه: تخم مرغ محلی،کره محلی با عسل

نهار: جوجه کباب

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیر دسترسی ایلام
این بار می‌خواهیم از پایتخت ایران، تهران، به سمت غرب کشور برویم و خودمان را به دومین استان وسیع کشور، ایلام، برسانیم. برای رسیدن به این استان از تهران 3 مسیر مختلف با مسافت‌های متفاوت وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه با ین 3 مسیر آشنا می‌شویم.
مسیر اول
برای استفاده از این مسیر باید سفر خود را با خروج از تهران از سمت پرند شروع کنید وو به سمت همدان مسیر خود را ادامه دهید. از همدان با استفاده از بزرگراه همدان-کرمانشاه خود را به استان کرمانشاه برسانید و بدون ورود به شهر با استفاده از بزرگراه کنارگذر شرقی خود را به بزرگراه کرمانشاه-اسلام آباد غرب برسانید. با جاده‌ اسلام آباد غرب-پل دختر خود را به حمیل برسانید و از آنجا با جاده‌ حمیل شباب مسیر را ادامه دهید. برای ادامه‌ی مسیر خود را به جاده‌ی ایلام-سرابله برسانید تا در نهایت به شهر ایلام برسید. این مسیر 672 کیلومتر است و حدودا 8 ساعت زمان می‌برد. پس از رسیدن به ایلام باید خود را به دره شهر برسانید و برای این کار باید به سمت جنوب شرقی ایلام بروید و شهرهای طولاب، بدره و گنجه را پشت سر بگذارید.
مسیر دوم
در این مسیر باید با استفاده از آزاد راه خلیج فارس از تهران بیرون بزنید و خود را به قم برسانید. از آنجا با استفاده از بزرگ راه قم-اراک به سمت اراک بروید و از آنجا با بزرگراه اراک-ملایر خود را به ملایر برسانید، از آنجا به سمت نهاوند بروید و با استفاده از جاده‌ی نهاوند-کرمانشاه خود را به کرمانشاه برسانید و از آنجا به بعد مانند مسیر قبلی عمل کنید. این مسیر 744 کیلومتر است و حدودا 9 ساعت زمان میبرد.
مسیر سوم
در مسیر سوم مطابق مسیر قبلی تا اراک می‌روید اما از آنجا به جای ادامه‌ی مسیر به سمت ملایر، به سمت بروجرد بروید و از بروجرد به سمت خرم‌آباد بروید. در ادامه ابتدا با آزاد راه خرم آباد اندیمشک و پس از آن با جاده‌ی اندیمشک-پل دختر خود را به پل دختر برسانید. پس از آن با پشت سر گذاشتن شهرهای سراب حمام، باغ سفا، بابا خوارزم کریم و کل سفید خود را به دره شهر برسانید و از آنجا با رفتن به سمت جنوب شهر می‌توانید روستای جهانگیرآباد را پیدا کنید. این مسیر 865 کیلومتر است و نزدیک به 11 ساعت زمان می‌برد.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

بومگردی شهر تاریخی سیمره و پل گاومیشان (2 روز و 1 شب)

قیمت پکیج: 1,100,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد