تربه

میزبان شوید

بومگردی تنگه قاسمی و شیوند، تنگه‌ای متفاوت و بینظیر

هرنفر 910,000 تومان

بومگردی تنگه قاسمی و شیوند، تنگه‌ای متفاوت و بینظیر

هرنفر 910,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

3 روز و 2 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

1678

خلاصه روز 1

بعد از رسیدن شما به اقامتگاه، ما با یک چای آتیشی مشتی به استقبالتون میایم و فرصت استراحت بهتون میدیم تا کمی خستگی راه از تنتون بیرون بره. بعد از اون با هم روستاگردی خواهیم داشت و در نهایت در محوطه خانه در کنار آتیشی که براتون مهیا کردیم از فرهنگ مردم بختیاری میگیم

صبحانه: --

نهار: گمنه و جوجه محلی

شام: چنجه

خلاصه روز 2

روز دوم پس از صرف صبحانه آماده بشید تا با هم به تنگ قاسمی و آبشار بی نظیر شیوند بریم حتما در مورد این تنگه و آبشار بخونین تا زیبایی هایی که توی تصاویر میبینید شما رو بیشتر ترغیب به بازدید از این جاذبه‌ها کنه.

صبحانه: کره و عسل و نیمرو

نهار: زرشک پلو با مرغ

شام: عدس پلو

خلاصه روز 3

پس از برنامه هیجان انگیزی که در روز دوم سفر داشتیم، صبحانه‌ای بینظیر و لذت بخش میل میکنیم و به گشت روی رودخانه با قایقمیپردازیم. و همینطور در ادامه محصولات روستایی رو بهتون معرفی میکنیم تا در صورت تمایلتون از این سوغات ناب به شهرتون ببرید. امیدواریم هر چه زودتر بتونیم مجدد شما رو ملاقات کنیم.

صبحانه: املت آتیشی

نهار: -

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیر تهران به ایذه
اگر بخواهیم از پایتخت ایران، تهران، به سمت شهر ایذه در استان خوزستان با ماشین خود حرکت کنیم تقریبا باید مدت زمان طولانی را در جاده‌های مختلف و ماشین بگذرانیم. برای طی کردن این فاصله و رسیدن به شهر ایذه می‌توانید از سه مسیر مختلف استفاده کنید که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.
مسیر اول
در مسیر اول شما با اتوبان تهران- قم سفر خود را شروع ‌می‌کنید و بعد از آن خود را کاشان می‌رسانید، بعد از عبور از نظنز، از اصفهان عبور می‌کنید و با رفتن به سمت دهدز مسیر خود را ادامه می‌دهید و در پایان مسیر شما به ایذه می‌رسید. این مسیر 775 کیلومتر است.
مسیر دوم
در این مسیر هم سفر با اتوبان تهران-قم شروع می‌شود اما بعد از قم، مسیر خود را باید به سمت اراک ادامه دهید و از آنجا هم به سمت بروجرد بروید. از آنجا مسیر خود را به سمت خرم آباد ادامه دهید و با رسیدن به آنجا با استفاده از آزاد راه خرم آباد اندیمشک خود را به استان خوزستان برسانید. در خوزستان هم با پشت سر گذاشتن شهرهای دزفول، شوشتر، نفت سفید و ... می‌توانید خود را به ایذه برسانید. این مسیر 918 کیلومتر است.
مسیر سوم
مسیر سوم تقریبا شبیه به مسیر اول است منتها به جای استفاده از آزاد راه‌های تهران-قم و قم-کاشان باید با استفاده از جاده‌ی ساوه و با گذر از شهرهای سلفچگان، دلیجان و میمه خود را به اصفهان برسانید و از آنجا به بعد مطابق مسیر اول به سمت ایذه بروید. این مسیر 767 کیلومتر است.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

بومگردی تنگه قاسمی و شیوند، تنگه‌ای متفاوت و بینظیر (3 روز و 2 شب)

قیمت پکیج: 910,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد