تربه

میزبان شوید

بومگردی بوشهر، از قلعه شاه ضحاک تا محبوس ماهی

هرنفر 1,050,000 تومان

بومگردی بوشهر، از قلعه شاه ضحاک تا محبوس ماهی

هرنفر 1,050,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

2 روز و 1 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

593

خلاصه روز 1

روز اول سفر پس از رسیدن شما و استراحت کردنتان به صرف نهاری جنوبی و خوشمزه میپردازیم. پس از آن از جاذبه‌های طبیعی و چشمه طاقو و دره وتنگ لیمو بازدید میکنیم.

صبحانه: --

نهار: چلو قلیه ماهی و رنگینک یا رطب

شام: جوجه کباب

خلاصه روز 2

روز دوم پس از صرف صبحانه‌ای لذتبخش به بازدید از قنات زیر زمینی چند هزارساله زیر کوه پردیس، قلعه شاه ضحاک، و طبیعت زیبای گلو کلات وتنگ حنا میپردازیم.

صبحانه: تخم مرغ کره پنیر عسل

نهار: محبوس ماهی یا گمنه و خورشت بادمجان

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیر دسترسی بوشهر از تهران
مسیر تهران-بوشهر طبعا یکی از طولانی‌ترین مسیرها در سفرهای جاده‌ای است. فاصله‌ی میان این دو شهر بیشتر از 1000 کیلومتر است و برای طی کردن این فاصله شما می‌توانید از دو مسیر مختلف استفاده کنید. در ادامه با این دو مسیر آشنا می‌شویم.
مسیر اول
این مسیر شاید چندان متداول نباشد اما گذر از کنار ساوه و خرید سیب انار ممتاز این شهر شاید بتواند مسیر را برای شما جذاب‌تر کند. در این مسیر از تهران باید به سمت جاده ساوه بروید، پس از آن از اراک، اصفهان و فارس می‌گذرید و در نهایت وارد استان بوشهر می‌شوید و خود را به مرکز این استان، شهر بوشهرمی‌رسانید. این مسیر 1030 کیلومتر است.
مسیر دوم
برای استفاده از این مسیر از جاده‌ی تهران-قم شروع می‌کنید تا کاشان ادامه می‌دهید، پس از آن به سمت اصفهان می‌روید، بعد از کهگلویه و بویر احمد و در نهایت به بوشهر می‌رسید. این مسیر 1046 کیلومتر است و حدودا 12 ساعت وقت می‌برد.
مسیر سوم
این مسیر خیلی طولانی‌تر از دو مسیر قبلی است و تنها به کسانی پیشنهاد می‌شود که قصد دارند در یک سفر تقریبا طولانی شهرهای زیادی از ایران را ببینند و لذت ببرند. این مسیر هم با جاده‌ی تهران-قم شروع می‌شود، اما از قم باید به سمت اراک بروید، با رسیدن به خرم آباد هم باید از آزادراه خرم آباد-اندیمشک استفاده کنید. در این مسیر شما علاوه بر شهرهایی که گفته شداز شهرهای اندیمشک، شوش دانیال، اهواز، بندر ماهشهر و بندر گناوه می‌گذرید تا در نهایت به بوشهر برسید اما این مسیر 1270 کیلومتر است و زمان زیادی از شما می‌گیرد.
بوشهر به جم
از بوشهر با بزرگراه خلیج فارس خارج شوید با جاده‌ی اهرم-خورموج خود را به خورموج برسانید و با کمربندی از خورموج عبور کنید و مسیر خود را به سمت جاده‌ی خورموج-کنگان ادامه دهید. از کنگان با بلوار امام خمینی خارج شوید و با استفاده از جاده‌ی فیروزآباد-جم خود را به مقصد برسانید. این مسیر 274 کیلومتر است و نزدیک به 3 ساعت 30 دقیقه زمان میبرد.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

بومگردی بوشهر، از قلعه شاه ضحاک تا محبوس ماهی (2 روز و 1 شب)

قیمت پکیج: 1,050,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد