تربه

میزبان شوید

بومگردی دستکندهای ترخین‌آباد

هرنفر 1,030,000 تومان

بومگردی دستکندهای ترخین‌آباد

هرنفر 1,030,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

2 روز و 1 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

1031

خلاصه روز 1

روز اول پس ار ررسیدن شما میهمانان عزیز از شما پذیرایی خواهیم کرد و به شما دفرصتی چند ساعته برای استراحت و انجام کارهای شخصی میدهیم و پس از صرف نهاری سنتی با انرژی به بازدید از جاذبه‌ها میپردازیم. در روز اول از زاغه های دستکند، درخت گردوی ۷۰۰ساله دهکده تاریخی و گردشگری ترخین آباد بازدید خواهیم کرد و عکسهایی به یادگار از این جاذبه‌ها میگیریم. سپس با تاریک شدن هوا به اقامتگاه برمیگردیم تا در کنار خانواده به صرف شام و شب نشنی و گفتگو با هم زیر سقف آسمان بپردازیم. سپس برای خواب اماده میشویم تا با انرژی‌ای بیشتر روز دوم را آغاز کنیم.

صبحانه: --

نهار: آبگوشت

شام: کشک بادمجان یا دمپختک

خلاصه روز 2

روز دوم پس از صرف صبحانه‌ای محلی آماده روستاگردی میشویم. طبیعت بکر و بینظیر روستای ترخین آباد به قدری زیباست که چنین طبیعتی را در کمتر جایی میتوانید ببینید. سپس به بازدید از درختان مقدس پیراسماعیل و آبگیر بیوک گئول میرویم. و در نهایت به صرف نهاری سنتی و خوشمزه که مخصوص ترخین آباد است میپردازیم.

صبحانه: عدسی، کره و مربا، پنیر، تخم مرغ

نهار: آش اوماج با بولاغ اوتی

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیر تهران به اسد آباد
مسیر اول
با آزاد راه تهران-ساوه به سمت ساوه بروید و از آنجا با آزاد راه ساوه-همدان به مسیر ادامه دهید. با این آزاد راه به اواخر جاده‌ی تهران-قزوین- همدان می‌رسید تا به همدان برسید. با رسیدن به همدان، با استفاده از بلوار آیت الله نجفی و ارتش به بزرگراه همدان-کرمانشاه می‌رسید و حرکت در این بزرگراه را ادامه دهید تا به بلوار شیخ کاظم حمزه‌ای برسید و حرکت در این بلوار را ادامه دهید تا به اسد آباد برسید. این مسیر 367 کیلومتر و کمی بیشتر از 4 ساعت زمان می‌برد.
مسیر دوم
از تهران با جاده‌ی تهران-شهریار از شهر بیرون بزنید و با جاده‌ی صفا دشت-اشتهارد و اشتهارد-بوئین زهرا مسیر را ادامه دهید. از بوئین زهرا به سمت جاده‌ی قزوین-همدان بروید. این جاده را ادامه می‌دهید تا به همدان برسید و از همدان مانند مسیر قبلی به راه خود ادامه دهید. این مسیر 403 کیلومتر است و نزدیک به 6 ساعت زمان می‌برد.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

بومگردی دستکندهای ترخین‌آباد (2 روز و 1 شب)

قیمت پکیج: 1,030,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد