تربه

میزبان شوید

کوچ عشایر قشقایی

هرنفر 3,500,000 تومان

کوچ عشایر قشقایی

هرنفر 3,500,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

3 روز و 2 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

619

خلاصه روز 1

حرکت ما صبح زود از مبدا بروجن می باشد و پس از طی مسافتی قبل از نهار به عشایر در طی مسیر خواهیم رسید. و بعد از کمی استراحت همراه با عشایر ماجراجویی خود را شروع میکنیم. و شب هنگام در زیر آسمان صاف و پرستاره به استراحت خواهیم پرداخت.

صبحانه: --

نهار: الویه

شام: کباب بره

خلاصه روز 2

صبح زود با طلوع آفتاب و یک صبحانه مقوی آماده حرکت میشویم.برنامه ی ما از این زمان به بعد همسو با عشایر خواهد بود به همراه آن‌ها غذا میخوریم حرکت میکنیم و در نهایت در اتراقگاه بعدی استراحت خواهیم کرد. دور آتیش وسکوت شب از داستان های قدیمی بیشتر میشنویم.

صبحانه: شیر تازه و پنیر

نهار: دمپختک

شام: جوجه کباب

خلاصه روز 3

امروز روز پایانی ماجراجویی ما در کنار عشایر خواهد بود و امیدواریم پس از اتمام این برنامه با کوله باری از خاطره و تجربه ناب به مبد سفر خود یعنی بروجن برمیگردیم.

صبحانه: کره و عسل

نهار: الویه

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیر تهران تا بروجن
مسیر اول
از تهران با آزاد راه خلیج فارس خارج شوید و با رسیدن به قم با آزاد راه امیرکبیر به سمت اصفهان بروید و با رسیدن به اصفهان با استفاده از جاده‌ی کنارگذر غربی خود را به جاده‌ی اصفهان-مبارکه-بروجن برسانید و با استفاده از آن به بروجن برسید. این مسیر 552 کیلومتر است و نزدیک به 6 ساعت زمان می‌برد.
مسیر دوم
مانند مسیر قبلی، خود را به قم برسانید و از آنجا با بلوار الغدیر خود را به سلفچگان برسانید و از آنجا با پشت سر گذاشتن سلفچگان، دلیجان و میمه به سمت اصفهان بروید و از اصفهان مانند مسیر قبلی می‌توانید خود را به بروجن برسانید. این مسیر 527 کیلومتر است و نزدیک به 6 ساعت زمان می‌برد.
مسیر سوم
در این مسیر با آزاد راه تهران-ساوه بیرون می‌زنید و خود را به ساوه می‌رسانید و از آنجا با آزاد راه شهید سلیمانی به سمت سلفچگان بروید و از آنجا به بعد مانند مسیر قبلی به سمت بروجن می‌روید. این مسیر 543 کیلومتر است و کمی بیشتر از 6 ساعت زمان می‌برد.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

کوچ عشایر قشقایی (3 روز و 2 شب)

قیمت پکیج: 3,500,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد