تربه

میزبان شوید

بومگردی خوانسار

هرنفر 1,280,000 تومان

بومگردی خوانسار

هرنفر 1,280,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

2 روز و 1 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

610

خلاصه روز 1

روز اول سفر پس از خوش‌آمدگویی و پذیرایی از شما، به انجام برنامه میپردازیم. در مرحله اول از منطقه تاریخی دربند و رودخانه اناربار بازدید میکنیم. سپس به دیدن سدهای گلپایگان میرویم. در نهایت با تاریک شدن هوا به اقامتگاه برمیگردیم پس از صرف شام به شب نشینی در محوطه محل اقامت و خاطره گویی دور آتیش و صرف دمنوش های گیاهی میپردازیم.

صبحانه: --

نهار: زرشک پلو با مرغ

شام: شامی کباب با گوجه

خلاصه روز 2

روز دوم پس از صرف صبحانه آماده میشویم تا به سمت خوانسار حرکت کنیم. در خوانسار از آسیاب آبی خوانسار و خانه ابهری خوانسار بازدید میکنم و با معماری و تاریخچه این شهر آشنا میشویم.

صبحانه: نیمرو پنیر کره محلی مربای هویج

نهار: کباب گلپایگان

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیر تهران به خوانسار
مسیر اول
با آزاد راه خلیج فارس از تهران بیرون بزنید و تا رسیدن به قم مسیر خود را ادامه دهید. با رسیدن به قم با بزرگراه امام علی به سمت بلوار الغدیر بروید تا با استفاده از آن به جاده‌ی سلفچگان-دلیجان برسید. بعد از این جاده و جاده‌ی دلیجان-میمه تا به جاده‌ی گلپایگان-اصفهان برسید. این جاده را ادامه دهید تا ورزنه را پشت سر بگذارید. بعد از اینکه گوگد را پشت سر گذاشتید و با استفاده از جاده‌ی گلپایگان-دهق به جاده‌ی گلپایگان-خوانسار برسید. با این جاده به وانشان می‌رسید و پس از آن با بلوار باران، خود را به خوانسار برسانید. این مسیر 371 کیلومتر است و نزدیک به 4 ساعت و 30 دقیقه زمان می‌برد.
مسیر دوم
با همان شیوه‌ی قبلی از تهران بیرون بزنید منتها با رسیدن به قم با استفاده از آزاد راه امیر کبیر به سمت کاشان بروید. از آنجا به جاده‌ی برزوک و کاشان-گلپایگان دقیقا به قسمتی از مسیر قبلی می‌رسید که از جاده‌ی دلیجان-میمه به جاده‌ی اصفهان گلپایگان می‌روید و ادامه‌ی راه را مانند مسیر قبلی ادامه دهید. این مسیر 390 کیلومتر است و نزدیک به 4 ساعت و 30 دقیقه زمان می‌برد.
مسیر سوم
با آزاد راه تهران-ساوه از شهر بیرون می‌زنید و بعد از آن آزاد راه شهید سلیمانی خود را به سلفچگان برسانید. بعد از سلفچگان با جاده‌ی سلفچگان-دلیجان مانند مسیر اول به مسیر خود ادامه دهید. این مسیر 387 کیلومتر است و بیشتر از 4 ساعت و 30 دقیقه زمان می‌برد.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

بومگردی خوانسار (2 روز و 1 شب)

قیمت پکیج: 1,280,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد