نصب اپلیکیشن میزبان شو تربه بلاگ
مبدا و مقصدت رو مشخص کن تا برنامه سفرت رو بچینیم! بزن بریم

تفرجگاه چشمه بی بی حبش، نگینی در ساحل خلیج فارس

چشمه بی بی حبش، تابلویی از زیبایی و آرامش

در ساحل نیلگون خلیج فارس و در آغوش شهر بندری کنگان، تفرجگاه چشمه بی بی حبش، گویی نگینی درخشان بر پهنه زمین خودنمایی می‌کند. این تفرجگاه با طبیعت بکر و دست نخورده، چشم‌اندازی تماشایی و دل‌انگیز را خلق کرده که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند.

موقعیت جغرافیایی:

تفرجگاه چشمه بی بی حبش در شمال بندر کنگان و در مجاورت اسکله این شهر واقع شده است. موقعیت مکانی این تفرجگاه به گونه‌ای است که از یک سو به ساحل نیلگون خلیج فارس و از سوی دیگر به کوه‌های مرتفع منتهی می‌شود و چشم‌اندازی بی‌نظیر را به وجود می‌آورد.

ویژگی‌های تفرجگاه:

طبیعت بکر: تفرجگاه چشمه بی بی حبش با درختان نخل سر به فلک کشیده، فضای سبز انبوه و گل‌های رنگارنگ، تابلویی از زیبایی را به نمایش می‌گذارد. در این تفرجگاه، چشمه‌ای با آب زلال و گوارا به نام بی بی حبش وجود دارد که به طراوت و سرسبزی این مکان می‌افزاید.

آرامش: تفرجگاه چشمه بی بی حبش به دلیل دور بودن از هیاهوی شهر، مکانی آرام و مناسب برای استراحت و تفریح است. در این تفرجگاه می‌توان صدای آرامش‌بخش امواج خلیج فارس را شنید و از زیبایی‌های طبیعت لذت برد.

تفریحات: در تفرجگاه چشمه بی بی حبش امکانات تفریحی متنوعی نظیر قایق‌سواری، شنا، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی برای گردشگران فراهم شده است.

امکانات و خدمات:

برای رفاه حال گردشگران، امکانات رفاهی و خدماتی متعددی در تفرجگاه چشمه بی بی حبش تعبیه شده است. این امکانات شامل پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، آلاچیق، رستوران و بوفه، و فروشگاه می‌شود.

راه‌های دسترسی:

برای دسترسی به تفرجگاه چشمه بی بی حبش می‌توان از طریق جاده بوشهر-بندر کنگان به راحتی به این مکان زیبا رسید. همچنین، اتوبوس‌های بوشهر-بندر کنگان در نزدیکی تفرجگاه توقف دارند.

جاذبه‌های周辺:

علاوه بر تفرجگاه چشمه بی بی حبش، جاذبه‌های گردشگری دیگری نظیر موزه مردم‌شناسی خورموج، عمارت کلاه فرنگی، و بازار سنتی کنگان در نزدیکی این تفرجگاه واقع شده‌اند که می‌توان از آنها نیز دیدن کرد.

سخن آخر:

تفرجگاه چشمه بی بی حبش با طبیعت بکر، چشمه زلال، آرامش و تفریحات متنوع، مکانی ایده‌آل برای گذراندن یک تعطیلات خاطره‌انگیز در کنار خانواده و دوستان است. اگر به دنبال سفری به ساحل نیلگون خلیج فارس و تجربه لحظات شاد و به یاد ماندنی هستید، بازدید از تفرجگاه چشمه بی بی حبش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد