تربه

میزبان شوید

بومگردی دشت سوسن: بازدید از منطقه کول فرح و دشت رویایی سوسن

هرنفر 910,000 تومان

بومگردی دشت سوسن: بازدید از منطقه کول فرح و دشت رویایی سوسن

هرنفر 910,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

3 روز و 2 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

476

خلاصه روز 1

روز اول پس از خوش آمدگویی با صرف یک چایی منتظریم تا شما خستگی تون رفع بشه ونهار رو هم با همدگیه میل میکنیم. و بعد از نهار برنامه یک روستا گردی و ارتیاط با اهالی روستا رو تدارک دیدیم و در نهایت توی محوطه دور آتیش جمع میشم واز فرهنگ بختیاری ها با هم صحبت میکنیم.

صبحانه: --

نهار: گمنه و جوجه محلی

شام: کباب چنجه

خلاصه روز 2

پس از صرف صبحانه آماده میشیم تا با هم به مناطق کول‌فرح و دشت زیبای سوسن بریم خودتون رو آماده کنین که مناطق چشم نوازی در انتظار شماست.

صبحانه: نیمرو و پنیر

نهار: جوجه کباب

شام: عدس پلو

خلاصه روز 3

روز سوم، مطمئنا یکی از خستگی برنامه روز گذشته باعث میشه کمی دیرتر از خواب بیدار بشید پس از صرف صبحانه و صرف چای آماده بشید اگر میخواید خریدی از روستاییان منطقه داشته باشید بریم سراغشون واز محصولات ارگانیک و تازه این دوستان خرید کنید. نهار رو زودتر آماده میکنیم تا بعد از نهار با خاطره ای جذاب و قابل تعریف برای دیگران راهی مبدا سفر خودتون بشید.امیدوارم دوباره ببینمتون.

صبحانه: کره و عسل و پنیر

نهار: زرشک پلو با مرغ

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیر تهران به ایذه
اگر بخواهیم از پایتخت ایران، تهران، به سمت شهر ایذه در استان خوزستان با ماشین خود حرکت کنیم تقریبا باید مدت زمان طولانی را در جاده‌های مختلف و ماشین بگذرانیم. برای طی کردن این فاصله و رسیدن به شهر ایذه می‌توانید از سه مسیر مختلف استفاده کنید که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.
مسیر اول
در مسیر اول شما با اتوبان تهران- قم سفر خود را شروع ‌می‌کنید و بعد از آن خود را کاشان می‌رسانید، بعد از عبور از نظنز، از اصفهان عبور می‌کنید و با رفتن به سمت دهدز مسیر خود را ادامه می‌دهید و در پایان مسیر شما به ایذه می‌رسید. این مسیر 775 کیلومتر است.
مسیر دوم
در این مسیر هم سفر با اتوبان تهران-قم شروع می‌شود اما بعد از قم، مسیر خود را باید به سمت اراک ادامه دهید و از آنجا هم به سمت بروجرد بروید. از آنجا مسیر خود را به سمت خرم آباد ادامه دهید و با رسیدن به آنجا با استفاده از آزاد راه خرم آباد اندیمشک خود را به استان خوزستان برسانید. در خوزستان هم با پشت سر گذاشتن شهرهای دزفول، شوشتر، نفت سفید و ... می‌توانید خود را به ایذه برسانید. این مسیر 918 کیلومتر است.
مسیر سوم
مسیر سوم تقریبا شبیه به مسیر اول است منتها به جای استفاده از آزاد راه‌های تهران-قم و قم-کاشان باید با استفاده از جاده‌ی ساوه و با گذر از شهرهای سلفچگان، دلیجان و میمه خود را به اصفهان برسانید و از آنجا به بعد مطابق مسیر اول به سمت ایذه بروید. این مسیر 767 کیلومتر است.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

بومگردی دشت سوسن: بازدید از منطقه کول فرح و دشت رویایی سوسن (3 روز و 2 شب)

قیمت پکیج: 910,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد