تربه

میزبان شوید

بومگردی و بازدید از مقبره خالد نبی و چشمه زاو

هرنفر 1,450,000 تومان

بومگردی و بازدید از مقبره خالد نبی و چشمه زاو

هرنفر 1,450,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

2 روز و 1 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

490

خلاصه روز 1

پس از رسیدن شما عزیزن به اقامتگاه و پذیرایی و استراحت و صرف ناهار برای رفتن به جنگل‌های هیجان انگیز اطراف اقامتگاه آماده می‌شویم. پس از ان سوار تراکتور میشویم و به یافتن گیاهان دارویی وحشی میپردازیم پس از آن به جنگل وچشمه زاو سری میزنیم و در آنجا بساط چای آتیشی را فراهم میکنیم.

صبحانه: --

نهار: زرشک پلوبامرغ

شام: مانتی

خلاصه روز 2

روز دوم پس از صرف صبحانه‌ به سمت مقبره معروف و دیدنی خالدنبی حرکن میکنیم. بعد از ان به سمت اقامتگاه برمیگردیم و به صرف نهاری سنتی و خوشمزه میپردازیم. پس از صرف نهار به انجام برنامه‌های متنوع و هم نشینی در اقاامتگاه میپردازیم و عصرهم به تماشای موسیقی سنتی در کنار اتشی که بر پا کرده‌ایم، مینشینیم.

صبحانه: پنیرکره مرباعسل خیارگوجه چای ونان

نهار: چکدرمه

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیر اول
از تهران با بزرگراه امام رضا خارج شوید و با همین بزرگراه مسیر خود را تا شاهرود ادامه دهید. از شاهرود با جاده‌ی شاهرود گرگان مسیر را ادامه دهید تا به جاده‌ی توسکستان-چهارباغ-شاهرود برسید. ابن جاده را ادامه دهید تا به جاده‌ی علی آباد-گرگان برسید. با جاده‌ی آزادشهر علی آباد خود را به آزادشهر برسانید و از آنجا به سمت مینودشت، گالیکش و در نهایت کلاله بروید. این مسیر 660 کیلومتر است و نزدیک به 8ساعت زمان میبرد.
مسیر دوم
از تهران با اتوبان شهید چمران و جاده‌ی دماوند بیرون بزنید و خود را به جاده‌ی تهران-فیروزکوه برسانید. پس از آن با جاده‌ی تهران-سوادکوه ادامه دهید تا به جاده‌ی قائم شهر-شیرگپاه برسید و با استفاده از کنارگذر قائم شهر به جاده‌ی قائم شهر-ساری برسید و در نهایت به شهر ساری برسید. از آنجا با پشت سر گذاشتن شهرهای نکا، بهشهر، خلیل شهر و کردکوی خود را به گرگان برسانید. با رسیدن به گرگان با استفاده از جاده‌ی گرگان-علی آباد مانند مسیر قبل ادامه دهید تا به شهرستان کلاله برسید. این مسیر 540 کیلومتر است و حدودا 7 ساعت زمان می‌برد.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

بومگردی و بازدید از مقبره خالد نبی و چشمه زاو (2 روز و 1 شب)

قیمت پکیج: 1,450,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد