تربه

میزبان شوید

بازدید از آبشارها و جنگل های لوه و آقسو

هرنفر 1,110,000 تومان

بازدید از آبشارها و جنگل های لوه و آقسو

هرنفر 1,110,000 تومان

خلاصه سفر

مدت سفر

3 روز و 2 شب

مقصد سفر

تعداد بازدید

855

خلاصه روز 1

روز اول ما تا قبل از ساعت 11 صبح منتظرشما هستیم تا با رسیدن شما و خوش آمدگویی و پذیرایی به برنامه سفر بپردازیم. روز اول سفر را با بازدید از آبشار و جنگل زیبای لوه شروع خواهیم کرد که در 3 کیلومتری ما قرار دارد، این جنگل و آبشار زیبایی بسیاری دارند که شما میتوانید با عکاسی از این منطقه، این تصاویر زیبا را در خاطراتتان ثبت کنید. و شب هنگام به اقامتگاه برمیگردیم و پس از صرف شام، به گفتگو میپردازیم در مورد روستا و فرهنگهای آن باهم صحبت میکنیم. در نهایت برای خواب آماده میشویم تا برای روز دوم استراحت کنیم و انرژی کافی برای لذت بردن از سفر را داشته باشیم.

صبحانه: --

نهار: چکدرمه

شام: ماکارانی یا کتلت

خلاصه روز 2

روز دوم پس از صرف صبحانه برای رفتن به جایی هیجان انگیز از دیروز آماده میشویم. آبشار اقسو، آبشاری با طبیعتی بکر و دست نخورده است که زیبایی آن گردشگران را به وجد خواهد آورد. برنامه امروز ما بازدید از این آبشار است که 20 کیلومتر با ما فاصله دارد. پس از بازدید از این جاذبه طبیعی روستا به صرف نهار میپردازیم و در نهایت در روستا گشتی میزنیم و محصولات روستایی و صنایع دستی منطقه را به شما معرفی میکنیم تا در صورت تمایل بتوانید برای خود سوغاتی از این روستای دیدنی همراه خود ببرید. علاوه بر این شما در ادامه برنامه با اهالی روستا آشنا میشوید و گفتگویی با آنها خواهید داشت. با تاریک شدن هوا به اقامتگاه بر میگردیم و پس از صرف شام به استراحت میپردازیم.

صبحانه: کره پنیر ومربا یا املت

نهار: زرشک پلو با مرغ

شام: میرزا قاسمی با سالاد الویه

خلاصه روز 3

روز سوم پس از صرف صبحانه گشتی در کوچه‌باغ‌های روستا میزنیم و شما میتواند عکسهایی برای یادگاری از این منطقه بگیرید. در نهایت سفر ما به پایان میرسد و ما در انتظار دیدار مجدد شما خواهیم بود.

صبحانه: کره پنیر و مربا یا نیمرو

نهار: -

شام: --

خدمات سفر

اطلاع رسانی از جاذبه های مسیر
غذای محلی
گشت محلی
سیستم برق
سرویس بهداشتی
گاز
حمام
حیاط
TV

مسیر های دسترسی

مسیر تهران تا گالیکش
مسیر اول
از تهران با بزرگراه امام رضا خارج شوید و با همین بزرگراه مسیر خود را تا شاهرود ادامه دهید. از شاهرود با جاده‌ی شاهرود گرگان مسیر را ادامه دهید تا به جاده‌ی توسکستان-چهارباغ-شاهرود برسید. ابن جاده را ادامه دهید تا به جاده‌ی علی آباد-گرگان برسید. با جاده‌ی آزادشهر علی آباد خود را به آزادشهر برسانید و از آنجا به سمت مینودشت و در نهایت گالیکش بروید. این مسیر 570کیلومتر است و نزدیک به 7 ساعت و 20 دقیقه زمان می‌برد.
مسیر دوم
از تهران با اتوبان شهید چمران و جاده‌ی دماوند بیرون بزنید و خود را به جاده‌ی تهران-فیروزکوه برسانید. پس از آن با جاده‌ی تهران-سوادکوه ادامه دهید تا به جاده‌ی قائم شهر-شیرگپاه برسید و با استفاده از کنارگذر قائم شهر به جاده‌ی قائم شهر-ساری برسید و در نهایت به شهر ساری برسید. از آنجا با پشت سر گذاشتن شهرهای نکا، بهشهر، خلیل شهر و کردکوی خود را به گرگان برسانید. با رسیدن به گرگان با استفاده از جاده‌ی گرگان-علی آباد مانند مسیر قبل ادامه دهید تا به شهرستان گالیکش برسید. این مسیر 518 کیلومتر است اما نزدیک به 7 ساعت و 30 دقیقه زمان می‌برد.

نقشه مسیر

هرگونه سوالی دارید میتوانید یا پشتیبانان ما در میان بگذارید.تماس با پشتیبانی

بازدید از آبشارها و جنگل های لوه و آقسو (3 روز و 2 شب)

قیمت پکیج: 1,110,000 تومان

سوالی دارید؟ بپرسید!

تربه در جیب شما..!

دسترسی به تمام امکانات در اپلیکیشن تربه تریپ

دریافت مستقیم
گفتگو با پشتیبانی
© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت کارآفرینان گردشگری سرزمین کهن میباشد